fbpx

Analiza komunikacji

Warsztaty researcherskie

Żeby zrozumieć Wasz biznes, musimy go poznać. Dlatego warsztaty researcherskie, pozwalające nam uzyskać informacje o Was u źródła, są tak tak przydatne. Warsztaty trwają dwa dni w Waszej firmie. Podczas pierwszego dnia, przeprowadzamy wywiady z przedstawicielami wszystkich departamentów. Dzięki nim możemy określić ewentualne problemy komunikacyjne do rozwiązania, a także zrozumieć wewnętrzną dynamikę firmy. Drugi dzień to wspólne zajęcia przedstawicieli departamentów. Specjalnie zaprojektowane do tego celu aktywności dają nam jeszcze lepszy wgląd w to, jak firma postrzegana jest przez pracowników, a także jak wygląda ich wzajemne porozumienie (lub jego brak).

<< powrót

ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY

Kontakt