fbpx

Branding

Planowanie ścieżki klienta

Kierunek kreatywny i dynamika marki, do tego szczypta strategicznego myślenia i oto jest – krok po kroku, odpowiedź na to, jak budować markę poprzez zachowanie i interakcję. Każdy kluczowy krok tej podróży jest opisany z dwóch perspektyw:

  1. Co robi marka?
  2. Co odczuwa klient?

Oprócz tego, że jest to przewodnik objaśniający, co należy robić, pozwala on również lepiej zrozumieć, w jaki sposób można kreować doświadczenia w jakimkolwiek przyszłym kanale komunikacyjnym.

<< powrót

ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY

Kontakt