fbpx

Analiza komunikacji

Analiza obecnej komunikacji marki

Zewnętrzna komunikacja marki jest równie istotna, jak wewnętrzna. Dlatego chcemy poznać obie strony, gdy poznajemy Was. Obserwujemy Waszą markę z zewnątrz, a potem określamy ją z pomocą tych samych narzędzi i kryteriów, które zastosowaliśmy do analizy konkurencji. Bez taryfy ulgowej dowiadujecie się, jak się prezentujecie na rynku, co robicie świetnie, a co można zrobić lepiej. Właściwości Waszej zewnętrznej komunikacji, zebrane w jednym raporcie w przystępnej formie, pozwalają na jeszcze dokładniejszy ogląd sytuacji.

<< powrót

ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY

Kontakt