fbpx

Usługi

Identyfikacja wizualna

* poniższy tekst został stworzony z pasji do SEO / listów miłosnych do robotów Google ;) Sugerujemy go nie czytać, a przejść od razu do naszych projektów: [ZOBACZ PROJEKTY]



System identyfikacji wizualnej to dużo więcej niż logo. To więcej niż kolory i typografia. Identyfikacja wizualna to graficzny język, za pomocą którego marka może w ułamku sekundy przekazać swoją osobowość, zanim użytkownik zdąży przeczytać cokolwiek o zaletach produktu czy usługi. Za pomocą odpowiedniego doboru stylów wizualnych i wkomponowaniu rozpoznawalnych wzorców, możemy kształtować percepcję marki, a co za tym idzie: pierwsze wrażenie, jakie robi. Dzięki temu, strona wizualna marki, sama w sobie może być obietnicą i gwarancją jakości. Jeśli identyfikacja wizualna jest tworzona w ramach pełnego procesu brandingowego, każdy jej element budowany jest tak, żeby odzwierciedlał założenia strategiczne i wspierał budowanie zamierzonego wizerunku.



Identyfikacja wizualna Wrocław

Spójność i pole do kreatywności są kluczowe w dobrym systemie corporate identity. Elementy muszą ze sobą współgrać, być rozpoznawalne, ale też nie mogą utrudniać tworzenia nowych materiałów marketingowych. Kolejnym ważnym benefitem dobrego systemu identyfikacji jest łatwość wdrażania i tworzenia grafik. Pozwala to minimalizować koszty prac graficznych i odciążać zespół brand management, dzięki czemu więcej wysiłku może być poświęcone kreatywnym działaniom. Projektujemy identyfikacje wizualne we Wrocławiu – tu znajduje się nasze biuro produkcyjne. Historyczna mieszanka kultur i stylów projektowania nauczyła nas wiele, a dynamiczna, kreatywna atmosfera miasta daje nam energię do działania.



Projektowanie identyfikacji wizualnej

Proces projektowania systemu identyfikacji to zderzenie myśli strategicznej z czystą kreatywnością. Łącznikiem estetyki z funkcjonalnością jest wiedza z zakresu semiotyki, która pozwala nam rozumieć znaczenia poszczególnych elementów i dopasowywać je do przeznaczenia, kontekstu, czy kanału komunikacji. Przy czym, system musi być odpowiednio zbalansowany – nie może być wyłącznie zbiorem elementów, które realizują dane założenia strategiczne. Ich układ, proporcje i użyteczność decydują o ostatecznej skuteczności. Nie próbujemy podążać za trendami, ani forsować własnych stylów i przyzwyczajeń. Nie zgadzamy się też z wyborami dokonywanymi “pod gust” klientów. Potencjalnie utrudniamy sobie w ten sposób zadanie, ale rezultat pracy ma przede wszystkim być pragmatyczny – działać w okolicznościach dla niego przewidzianych. Jeśli ludzie nie ufają Twoim produktom czy usługom, jeśli niewłaściwie je oceniają, jeśli pomijają je na półkach sklepowych, mimo ich wyższości, odpowiedzią jest identyfikacja wizualna Wrocław – miejscem, gdzie z pasją ją wykonamy.



<< powrót

ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY ZOBACZ PROJEKTY

Kontakt