fbpx

Usługi

Branding i rebranding firmy

* poniższy tekst został stworzony z pasji do SEO / listów miłosnych do robotów Google ;) Sugerujemy go nie czytać, a przejść od razu do naszych projektów: [ZOBACZ PROJEKTY]



Necon jako firma brandingowa, jak sama nazwa wskazuje, zajmuje się brandingiem firm – czyli procesem projektowania komunikacji dla nowych, powstających biznesów i rebrandingiem firm, czyli strategicznym kierowaniem zmianami komunikacji w trakcie ich rozwoju. Odpowiednio przeprowadzony branding firmy nowopowstałej pozwala tak projektować produkty, usługi, działania i doświadczenia klientów, by wejść na rynek w sposób przemyślany i maksymalnie skuteczny pod kątem budowania świadomości. Nowe firmy w szczególności muszą poznać swoje otoczenie komunikacyjne oraz style życia grupy lub grup odbiorców. Dzięki temu mogą odznaczyć się na tle konkurencji w sposób widoczny i oferujący istotną różnicę względem dotychczas dostępnych marek.

Rebranding firmy to proces podobny, ale kluczową różnicą jest obecna pozycja i komunikacja firmy. Może to być wielką zaletą, lub pewnym obciążeniem i ograniczeniem możliwości budowania kreatywnej komunikacji. Niemniej, w obu przypadkach, przy pomocy firmy brandingowej, zmiana przeprowadzana jest z korzyścią wizerunkową. Grunt, to projekt, który strategicznie odnosi się do realiów firmy – jej kultury, wartości, celów.



Branding Wrocław

Wrocław to nasza baza, ale nie ograniczamy się do miasta, regionu, czy kraju. Wiemy, że nasz proces projektowania marki pozwala osiągać zamierzone efekty bez względu na geografię. Wierzymy, że komunikacja nie potrzebuje uczyć się języków i przy odpowiednim zaangażowaniu jesteśmy w stanie działać na każdym rynku, pod warunkiem zachowania dbałości o metodologię pracy i posiadania otwartych głów.

Branding wrocław – to nie oksymoron. W nowoczesnym, skomunikowanym jak nigdy wcześniej Świecie, wrocławski branding staje w szranki na równych zasadach z londyńskim, nowojorskim, czy jakimkolwiek innym.



Projektowanie marki

Branding obejmuje wszystkie sfery istotne dla pozycjonowania i budowania silnej marki. Efektem naszego procesu jest zbiór wytycznych, które pozwalają konsekwentnie tworzyć wizerunek. Musi być dostosowany do zastanych realiów i odporny na to, co może przynieść przyszłość. Pozwala na zachowanie pozycji na rynku, bez względu na zmiany, jakie mogą na nim zajść w związku z gwałtownym rozwojem technologii, przeterminowaniem się modeli biznesowych, konieczności wycofywania kluczowych produktów, czy jakichkolwiek innych kłód, które pod nogi może rzucać dynamiczny rynek.

Marka, która zyskała już rozpoznawalność dzięki zaimplementowanej strategii wizerunkowej i identyfikacji wizualnej, przeszła chrzest bojowy w warunkach ostrej konkurencji komunikacyjnej i zaskarbiła sobie przychylność, sympatię, a nawet oddanie grup docelowych, może liczyć na zachowanie stabilnej pozycji i utrzymanie niezmienionej grupy odbiorców nawet w czasach trudnych zmian i konieczności zmiany podejścia do prowadzenia biznesu.


<< powrót

Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work
Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work
Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work
Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work
Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work
Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work
Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work
Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work
Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work
Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work
Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work
Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work
Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work
Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work
Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work
Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work
Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work
Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work Work

Kontakt