„>

Wewoo

WeWoo

Nazwa marki – Wewoo – jest wynikiem połączenia dwóch chińskich słów. Jedno z nich oznacza “światło i ciemność”, a drugie “boskość”. Poprzez tę zabawę słowem i znaczeniem, twórcy tej marki wyrazili swoje podejście do tworzenia filmów.

BRANŻA / LOKALIZACJA

Wytwórnia filmowa / Chiny

SCOPE OF WORK

Visual identity / Photography / Print design & management

Koncepcja

Delikatna aureola, załamująca się na horyzoncie, stała się głównym elementem wizualnym reprezentującym ideę marki.

Identyfikacja wyraża wartości przewodnie Wewoo: dbałość o szczegóły i podążanie za filozofią yin i yang.

Równowaga światła i cienia, która pozwala podkreślić tylko najważniejsze detale, jest kluczowa dla tego projektu.

Elegancję udało się osiągnąć poprzez minimalistyczny design sparowany z przejrzystymi szablonami.

Dyskretny, a jednocześnie jasny przekaz, został wyrażony zarówno w identyfikacji, jak i sloganie: “Being everywhere like a faint light” (“Będąc wszędzie, jak nikłe światło”). Czyli być na tyle obecnym, by oświetlić drogę.

Kontakt