„>

Centima

Centima

Centima – jeden z największych polskich producentów ekspozytorów w sklepach – zwrócił się do nas z potrzebą rozszerzenia zasięgu swojej komunikacji i odświeżenia obecności w branży. Brak wyróżnialności zwykle jest problemem w przypadku rynków skupionych na produktach. Centima nie była wyjątkiem.

BRANŻA / LOKALIZACJA

Producent lekkich konstrukcji stalowych / Wrocław, Polska

ZAKRES PRAC

Communication Design / Visual identity / Photography / Print design & management / Web design & development

Spędzając czas w Centimie zauważyliśmy, że ich kręgosłup wartości był jasno określony.

Z jakiegoś powodu, te wartości nigdy nie były odpowiednio wyrażone na zewnątrz. Skonfrontowaliśmy te wnioski z informacjami, jakie zebraliśmy podczas analizy rynku i konkurencji. To pozwoliło nam zaprojektować wyrazistą osobowość marki.

Szczerość i prostota są podstawą nowej komunikacji Centimy. Wartości wyrażane są poprzez identyfikację wizualną, która nie korzysta z nadmiaru ozdobników.

Wykonaliśmy sesję zdjęciową podczas procesów w Centimie, która miała za zadanie uchwycić szorstkość i kunszt tej pracy.

Stal, iskry, uderzenia młota i szum maszyn.

Dzięki filmom, zdjęciom i animacjom poklatkowym byliśmy w stanie pokazać tekstury i inne szczegóły, tworzące całość doświadczenia, jakie towarzyszy produkcji. Żeby dopełnić widoku, różne etapy produkcji zostały przedstawione w formie ilustracji izometrycznych, pasujących do minimalistycznego stylu nowego brandu.

Nowa marka wymagała odpowiedniej prezentacji cyfrowej, aby dotrzeć do znacznie szerszej publiczności i zapewnić łatwy dostęp do monitorowania projektu obecnym klientom. Zapewniliśmy ją więc Centimie.

Kontakt